Blått som havet

Goddagens!

Tvättar för fulla muggar, just nu är den inne i torktumlare/torkskåp. Det var inte så mycket att tvätta vilket var väldigt skönt. När det är klart så ska jag ta fram mina jobbgrejor och börja spåna på nya designer, har ju fått in nya färger och pärlor, är det några speciella designer som ni vill se? Jag har mycket nya turkosa pärlor i olika former, jag älskar ju turkost, blått och alla de olika nyanser av det. Dessutom så matchar det ju mina fina naglar som Sussie gjort. Ska ta en massa fina bilder idag av pärlorna jag pratar om. Fick en del bra tips av Annas sambo när det kommer till fotografering så jag ska prova lite tänkte jag :)

Dessa finisar kommer nog till användning idag!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0