Borta bra men hemma bäst?

Hej alla glada!

Frukosten är uppäten och ögonen hänger, är så himla trött. Igår när jag kom hem så kollade E på tv och jag satt bredvid och försökte hålla ögonen öppna, vi kom väl i säng vid halv 1 någonting. Jag är verkligen ingen kvällsmänniska.. Lite pinsamt ibland men sån är jag!

Idag ska vi till Es föräldrar, Es ena kusin har varit ute och rest i 1½-2 år och vi ska träffa henne där, ska bli jätte kul att träffa henne, jag har nämligen aldrig träffat henne förut. Ska bli spännande och höra allt hon har att berätta :)!

Kommer in en dagens senare, nu måste jag börja göra mig iordning :) Hörs snart!

Smakade på mina bullar igår, Mmmm.. de var riktigt mumsiga. Mamma sa tom att de var lika goda som mormors, det gjorde mig lite rörd ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0