Dagen efter-dag

Goddagens!

Har ni också haft känslan någongång att dagen efter
man har varit fin och iväg på någonting så oavsett hur fint man sminkar sig eller hur snygga kläder man än har på sig, så känns det ändå inte bra? Man har en dålig hårdag, sminket passar inte och kläderna ser bara allmänt opassande ut? Sån dag har jag idag. Håret var jättefint igår, fick mitt hollywoodsvall, och idag så känns det skitigt och torrt som fnöske.


Nåväl, sitter här med fnösket i knut på skann och i Es korta mjukishorts (hemska men sköna) och en pösig stor tröja och väntar på att svida om till varmare kläder. Es föräldrar kommer senare och hämtar upp mig, vi ska kolla på Es hemmamatch. Det blåser fasen kallt alltså, höstvindarna börjar komma. Jag tycker dock bara det är mysigt, älskar att klä mig i sjalar och varmare koftor ♥

Veckan som kommer börjar lugnt, ska kolla tvättid till antingen imorgon eller tisdag.
Har ingenting inplanerat och det är jätteskönt. Ska bara ta det lugnt, göra smycken hade jag tänkt och fixa lite annat. Från och med torsdag och någon dag framöver så vet jag inte hur pigg jag kommer vara, men mer om det senare. Så jag vill fixa så mycket jag kan med tvätt och städning osv. Näe, nu ska jag stänga av datorn om än motvilligt och fixa lite te i termos och annat, har trevligt sällskap av Akilles (En Cavallier King Charles) här nu, är lite vakt åt honom bara nu på e.m :) Hoppas ni alla får en mysig söndagskväll, mys ordentligt med varandra. Glöm inte bort att säga till era nära och kära hur mycket ni tycker om dem. Det värmer alltid ♥


Kram

De här fina pärlorna ska jag försöka sätta tänderna i under veckan

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0