Det är sant

God morgon!

Gårdagen var jättemysig i all bemärkelse,
först handlade vi i centrum, jag köpte med mig två fina ljushållare och en jätte fin bok. Vi handlade mat till picknicken och till middagen. Picknicken var jätte mysig, vi satt på en bergshäll och åt och Rocky badade och hade det skönt :) Senare på e.m/kvällen kom våra gäster och vi åt tacos och hade det trevligt :) Nu håller vi på för fullt här i villan för att göra det fint tills mamma och pappa kommer hem, vi ska snart lämna över Rocky till grannarna som ska ha honom från idag tills imorgon :) Jag och Erik ska iväg och hälsa på hans farfar sen, ska bli kul å träffa honom!

Imorgon ska jag och min älskling ut på äventyr!! Åh, det ska bli så himla härligt! För några veckor sedan så hade han en överraskning till mig som han satt och knåpa med i några dagar på datorn och som jag inte fick se. Han kollade i min kalender och sa att jag skulle boka upp helgen 5-6 aug. Sagt och gjort, inskrivet i kalendern under "Överraskning :)". Efter några dagar kunde han inte hålla sig och så visade han mig detta.

Er - "Här ska vi bo från fredagen den 5 aug till lördagen den 6. Det ligger med utsikt över Siljan, vi ska äta trerätters och kommer ha en halv flaska champagne och frukt på rummet när vi kommer. Senare, på kvällen så ska vi åka upp mot Dalhalla.. Vet du vad det är?"

Em - *Helt tom i huvudet och vet inte vad jag ska säga* "äuhm... näee"

Er - "Det är en konsert där då, och vi ska se Salem Al Fakir"

Em - .... VAAAA?!?!?! :D *glädjerus* *glädjeskutt* Skaa viii??! Ååååh!

Er - Det är en liten förskottspresent till dig från mig älskling! Efter konsertern så får vi vickning när vi kommer tillbaka till Klockargården, och vi blir körda med buss fram och tillbaka. Och så får vi självklart en jätte härlig frukost på lördagens morgon.

....

Jag har fortfarande lite svårt att förstå det, det ska bli så himla underbart!
De senaste veckorna så har jag inte tänkt så där överdrivet mycket på det för jag har haft svårt att inse tror jag, men nu den senaste veckan och inte minst den här veckan så har jag tänkt och tänkt och tänkt på det hela tiden! Jag är inte mycket för konserter och så, (har inte gått på någon tror jag) och jag är inte den som "förälskar" mig i en artist.. Meen.. När det kommer till Salem, där är jag såld, totalt! Så jag kunde inte ha fått en bättre och finare present av min plutt. Det är alldeles underbart!

(Så jag kommer nog lämna datorn hemma och inte blogga under dom dagarna bara för att kunna njuta så mycket jag bara kan, kameran hänger självklart med så ni får se fina bilder när jag kommer hem :))

Men nu, back to reality! Måste göra mig iordning för vi måste åka snart! Men vi hörs mer senare. Ciaao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0