Det där att komma ihåg

God morgon mina tussar!

Idag är en ny dag och jag ska snart iväg för att fixa håret, ska bli jätte skönt.
Ska verkligen njuta när jag är där, läsa lite skvaller och bara vara :) Efter jag har varit där så ska jag och Erik ha en liten picknick så jag lär nog inte skriva för ens på eftermiddagen, ikväll har E träning också så då kommer jag skriva mera, gut right?

Ska som sagt iväg till frissan och det är också där jag ställer ut mina smycken, alltså på Theo Klippet i Näsbypark. Ska försöka komma ihåg att ta kort på stället idag, jag glömde ju det sist.. Här är smyckena jag ställer ut just nu!

Vi hörs senare vänner, idag kommer jag använda min nya favorit, måste ta ett nytt kort på det idag så ni får se hur det ser ut på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0