FAN - Försvinn!

En man plingade precis på dörren, en britt som frågade om pappa var hemma. Han reagerade också på att Rocky kom fram bredvid mig när jag öppnade dörren. Han frågade om vi hade några som skulle fixa ett trä"spjäll" utanför huset som är lite snett, jag sa att vi har någon annan som ska fixa det. Deras vita skåpbil var ostripead.. Måste säga att jag blir lite orolig eftersom det har varit mycket inbrott här i Vallentuna i sommar. Speciellt när han reagerade på Rocky.. Har låst alla dörrar och fönster iallafall, känns verkligen jätte kul att sitta här hela kvällen ensam. Som tur är så har vi 2 poliser som bor på gatan, så jag kan gå till dom om det är något. Jag brukar normalt inte reagera på sånt här, jag är så naiv och tror att alla människor är goda, så när jag reagerar så är det nog något att reagera på.. Vad tror ni? Har iallafall ringt mamma och pappa och pappa skulle ringa en av polis-grannarna.. Fan. jag som hade slappnat av och sjunkit ner i soffan så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0