Fredag

I onsdags så var jag och Erik i Vallentuna centrum för att handla mat. Vi gick även in på en mysig butik där och jag hittade dessa underbaringar (och en massa annat som jag vill ha men jag fyller ju faktiskt år snart också..)



Två fina ljushållare, så antika och fina. Dem kommer passa perfekt på vårt vardagsrumsbord.



En jätte vacker skrivbok, har inte bestämt mig än om jag ska ha den som receptbok eller inte, jag har ju "pimpat" min andra lite nu och jag trivs med den.. Denna kanske helt enkelt bara blir en liten tankebok. Det tåls att tänka på!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Emma, Rebecca från "Onsdagsgruppen" i Roslags Näsby här:o).

Grattis i förskott =)

Hoppas du får en härlig dag.

2011-08-05 @ 17:56:00
Postat av: Emma

Hej Rebecca :D



Tack så mycket! :)

Vi ses väl på onsdag hoppas jag? :)!

2011-08-07 @ 10:41:05
URL: http://emjlssmycken.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vi ses på onsdag :-))

2011-08-07 @ 21:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0