Grattis till mig, nu kör vi!

Tidsinställt

Gissar att jag är lite nervös nu, men tänker ändå att det kommer gå bra. Det jag är mest orolig över är att sövas, men får se på det som att jag bara sover lite extra. Nu på morgonen så ska jag ha duschat och tvättat håret, och inte ätit någonting bara druckit klar dryck fram till 8.00. Som sagt så tror jag inte på något mer inlägg idag, men jag kommer skriva så fort jag känner att jag orkar.. Håll tummarna för mig mina vänner ♥



Fick detta fina kortet av en av tjejerna på arb.terapin igår, det har fått en hedersplats i sovrummet! Tack så otroligt mycket R ♥!



Kommentarer
Postat av: Moa

Håller allt som går att hålla i! Megastor kram till dig :) <3 Och grattis på födelsedagen igen förstås :D <3

2011-08-18 @ 11:00:03
URL: http://themoie.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: hoppas allt är bättre med dej! jag ska se the klling innan bedtime :)

gör du?

2011-08-18 @ 22:25:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0