Håret

Ska ju, som jag har sagt ett antal ggr, på bröllop idag :) De har en liten önskan om en flört till 50-talet när det gäller klädsel så jag försöker så gott jag kan :), det blir iallafall s.k Hollywoodsvall på håret och så ska jag ha en liten sjal runt huvudet som ett hårband. Ska försöka få mamma eller pappa att ta en bild på mig sen när jag är klar, får se hur mycket tid vi har kvar och så. Här är iallafall före och efterbilder på mitt hår:




Det är lite svårt att locka håret på sig själv, som säkert fler av er har erfarenhet av
. Men det blev bra iallafall, kommer försöka göra lite tupering också sen, får se hur det går.. Ska hoppa in i duschen nu och sen göra lite kaffe så vi alla håller oss på en trevlig nivå ;) haha, Ska sminka och fixa mamma sen också, självklart ska jag ju sminka mig själv också. Kommer bli svårt att skriva sen ikväll men jag tidsinställer ett litet inlägg tror jag. Som sagt så får jag se om jag hinner lägga in en bild på hela mig sen när jag är klar. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0