Hmm..




Är hemma nu från bröllopet, det var så vackert, både paret, vigseln och efteråt! De måste ha jobbat så hårt för allt, fina detaljer och man märkte att de hade tänkt på allting.

Tyvärr så hade jag inte någon stjärnfotograf i närheten så jag var tvungen att gå tillbaka några år i tiden och agera fjortis genom att ta lite ovanifrån bilder och titta ner lite stil/nonchalant-fullt. Den första är tagen med kameran och den andra tog jag som en bild med mobilen för att skicka till Erik. Hmm, ingen av dem är väl vältagna men det är iallafall bilder, sen kan man ju diskutera resultatet. Nåväl, bilder fick ni i varje fall. Nu ska jag klä av mig utstyrseln och klä på mig mjukisar och krypa upp i Es famn! Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! Och om brudparet läser detta, så önskar jag er all lycka och ni var jätte vackra idag! Tack för en mycket trevlig dag & kväll.  ♥




Kommentarer
Postat av: Michan- Skönhet och Makeup

Åh vad fin du är :)

2011-08-14 @ 11:15:55
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Baran

du är väldigt vacker! :)

2011-08-15 @ 17:11:20
URL: http://baran.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0