jag.vill.baka

Goder afton!

Har precis sett Leila bakar och måste säga att det kliar något oerhört i mina bakfingrar! Fick en väldigt bra länk av Rebecca till Åhléns som har mycket bra baksaker, så jag har gjort ett litet collage av vad jag vill ha därifrån nu :) Det ryktas att jag och mamma ska dit på lördag och handla lite av grejorna.. Hade tänkt att åka till centrum imorgon innan skolan börjar (12.40) men det är roligare med sällskap. Får se om jag orkar åka dit, beror lite på dagsformen..

 

Kak"huset" heter mycket convenient Emma :) It has to be a sign..

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, jag är med i en bildtävling. Jag vore jättetacksam om du ville rösta på min bild. Man får rösta en gång per dag fram till den 30 september. Ursäkta om du tycker den här kommentaren är jobbig! :)



http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-elin-brolin-lagerstedt-katrineholm-korsbarsblommor

2011-08-24 @ 20:44:15
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0