Kontrollfreak, jag?

Go kväller!

Måste säga att det är mycket som rörs sig i huvudet just nu. Att man ska behöva komma ihåg allt? Det jag ska ha med mig imorgon:

- En bok, så jag har nått att läsa när jag vaknat upp.
- En tidning, så jag har nått att läsa när jag vaknat upp.
- Min mobil, så jag har nått att läsa när jag vaknat upp.
- Min kalender, så jag har nått att läsa när jag vaknat upp.

Så vad jag ska göra imorgon när jag vaknat är alltså klart'!

Det som känns lite spännande och extra nervkittlande är att jag har absolut ingen som helst aning om när jag ska bli opererad eller när jag kommer vakna. Vilket för mig, som är ett litet kontrollfreak, är otooolit' (Med Dag-Otto dialekt).. jobbigt. Men, skit i det. Det kommer nog bli bra. Släpper på tyglarna lite för en dag och lägger mig totalt hjälplös i läkarnas händer. Och hur tror ni det känns som kontrollfreak? Jo, det ska jag tala om för er..


GAAAAAAAAAAAAAAAH!!!



Jätte bra alltså.


Hoppas bara jag vaknar upp ur narkosen också..







Kommentarer
Postat av: therese

Sv: Usch :( tog också bort en hund förra året, och detta år en till.. börjar bli för mycket nu :(

2011-08-17 @ 20:47:21
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Kommer att gå bra, se till att vila upp dig efteråt bara =) //Rebecca

2011-08-17 @ 21:12:53
Postat av: Moa

Klart att du vaknar! Inga problem :)

<3<3

2011-08-17 @ 21:32:01
URL: http://themoie.blogg.se/
Postat av: Ida

♥ Fråga en eller flera frågor på frågestunden! Gärna lite ovanligare frågor som t.ex. om jag har opererats eller om jag har en annan kultur och inte hur lång jag är eller hur gammal jag är.

http://idahtt.blogg.se/2011/august/fragestund-1.html

2011-08-18 @ 01:38:46
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: mams

Go morron mitt lilla freak! sen är du i mammas trygga vård!! :)

lycka till idag, ses i eftermiddag!!

PYSS

2011-08-18 @ 08:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0