Lost?

Har kunnat bocka av lite att-göra-grejor idag. Dock känns det som att pengarna bara ryker, hatar det! Har behövt fixa sånt som man behöver men verkligen inte vill lägga pengar på. Suck. Och pga detta inte kunnat köpa det jag velat köpa pga pengabrist. Nåja. Emma </3 pengar.

Känner att jag har kommit in i en bloggtorka-period.
Och jag gillar det inte! Har typ bloggabstinens när jag sitter på lektionerna och inte får skriva av mig, men när jag väl ska skriva så vet jag inte om vad? ÅH! Det här med smyckena har ju legat lite på is ett tag, dels för att skolan börjat och för att jag inte riktigt känt någon tid till att göra smycken. Det känns så tråkigt. Men jag tänker ha detta (EMJLs Smycken) som projektarbete, hoppas verkligen jag får ha det. Det skulle hjälpa en hel del. Har lite frågor som jag vill ha besvarade, som behövs besvaras av de som vet lite mer.

Ska gå in i duschen nu och sen lägga mig lite i soffan och försöka vila. Känns som att hjärnan är på högvarv och det är inte riktigt min melodi, känner mig bara vilsen då. Har kollat lite på en sak idag som gör att hjärnan går på ännu mer högvarv, det involverar så mycket pengar men som skulle underlätta något otroligt. varför ska allt behöva kosta så jävelusiskt mycket kronas?!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0