Mumsfillibaba

Hejhopp!

Eftersom det inte blev någon picknick för mig och Erik igår så blir den av idag istället
. Känner mig dock inte så pigg, vet inte vad det är, tung i ögonen och lite skrovlig i halsen. Nåväl, håller tummarna för att det inte är någonting.

Nu ska vi snart iväg och handla inför picknicken och kvällen, Es ena syster, Anna, och hennes sambo och hunden Akilles kommer på middag :) Så vi ska kolla igenom lite recept för å se vad vi skall kunna bjuda på. Jag är sugen på nått med kyckling..

Gjorde ett matbröd igår, en lingonlimpa blev det igen.
Det blir så himla gott och det är så enkelt! Ni borde verkligen prova. Nu behövde min kamera dock ladda så jag kan inte ta kort på receptet, men ni får det senare, det lovar jag! (Har ju tom glömt bort att skriva ut receptet på bullarna, men det kommer också, planerar nämligen att kanske göra det lite finare än att bara skriva ner det här).

Så här blev brödet iallafall..

Måste få säga det själv, det blev väldigt gott och jag är mycket nöjd över ytan, annars brukar den bli alldeles skrovlig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0