Ready freddy?

Jahapp. Smink - Done, Hår - Done, Klädval - Done, Smycken - Done (Kommer upp senare).. Ja, jag kan väl säga att jag känner mig nästintill klar inför skolstarten. Det enda jag ska göra innan jag går sen är att skölja näsan (härlig info jag vet), men jag måste ju göra koksaltsköljningar typ 4 ggr om dagen så istället för att ta med mig det till skolan så kan jag göra det hemma innan jag går idag och imorgon. Det är rätt gött. Jag kan meddela att man vaknar rätt direkt när man gör det om morgnarna, en saltchock i skallen så att säga.

Efter skolan så måste jag förbi synvårdsmottagningen för att fixa mina glajjer och boka tid m.m. Sen får vi se vad jag gör. E stänger på jobbet idag så han kommer hem lite senare idag :( Men whattodo?


Hoppas ni alla mår bra och jag vill ge en liten krya-på-dig hälsning till fina Maria som är krasslig :/ ♥


Nu kör vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0