Studentpresent

God morgon!

Tittade precis in Moas blogg och såg att hon och bror hade plockat en massa blåbär igår :) Det lät så himla mysigt och idylliskt på något sätt. (De flyttade till Umeå förra veckan) Jag behöver nog inte säga hur mycket jag vill besöka dom. På tal om Moa så gjorde jag ett armband till hennes syster i studentpresent för några månader sedan (host.. tog ett tag att få ut det här inlägget). Så här blev det iallafall:

Tack Moa för de fina bilderna!


Har lite olika alternativ för dagen. Något som är säkert är att jag snart ska ut och cykla upp till ett spår här i närheten och sen gå ett varv i en slinga där. Ska bli skönt! Es föräldrar ska komma hit en snabbis sen för att hjälpa oss hänga upp en tavla, nu låter det som att vi inte ens kan hänga upp en tavla, syftar på det här inlägget, men vi har ju betongväggar här i lägenheten och det är inte det lättaste att få upp en liten tavla på. Suck! Men men. Jag ska iallafall göra mig iordning sen och sedan träffa mamma :) Vi kanske ska till Ikea, vi har inte riktigt bestämt oss. Vi får se vart dagen tar vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0