Surprise

Good morning!

Sitter i villan, åkte hit igår eftermiddag. Erik kände sig ju lite krasslig och jag vill inte utmana någonting genom att vara hemma och kanske bli smittad innan operationen. Kändes lite jobbigt imorse när jag vaknade ur en mardröm och inte ha honom bredvid.. Men förhoppningsvis så kommer han hit ikväll :)


Nu ska jag snart göra en överraskning som ni får veta vad det är i eftermiddag. Nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa lite annat, göra mig iordning och sen kommer jag åka iväg vid kvart över 12 tiden. Slänger nog in ett inlägg innan jag åker, tills vidare så får ni ha det så bra så hörs vi mer sen. Kommer bl.a. lägga upp ett så fint smycke här i bloggen snart. Det jag pratade om häromdagen, det jag knappt kan ta av mig..

Gjort av dessa vackra pärlor är smycket som ni får se senare





Kommentarer
Postat av: Jocke

Heej :)



Kolla in vilka snygga väggdekorer http://wallsticker.se har :)

2011-08-17 @ 11:39:12
URL: http://wallsticker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0