Tv-bänk t. Salu

Blogg.se var konstigt igår, därav inga fler inlägg.. Jag skrev ett inlägg igår, men det kom aldrig upp och jag kunde inte få upp bloggen heller, så det var ingen idé.

Gårdagskvällen var lagom rolig, jag och mamma var ju på Ikea, det var jättemysigt :) Men.. Vi köpte en tv-bänk till mig och Erik, den vi (Eriks gamla) har haft var inte speciellt vacker och den tog upp onödigt mycket plats. Så vi köpte en enkel, nätt sak :) Problemet var bara att den var rätt jobbig att få ihop. Jag var själv när jag tog ihop den också, E var i väg på match och jag har ändå monterat ihop en del i mina dagar så jag körde själv, problemet var bara att alla saker låg där jag inte var. När de ena låg på andra sidan rummet så var jag på andra osv.. Ni kan ju se själva hur det såg ut..

ytterst spännande..

 

Nåja, jag fick ihop den tillslut och nu står den där tvn står på golvet, mot väggen. Ni får bild senare när allt är fixat. Dock står det andra åbäket precis bakom mig nu och den är ju inte speciellt liten och den här lägenheten är ju inte speciellt stor, inte tillräckligt för att ha en stor tv-"bänk" ståendes bara så där. Men jag ska lägga upp den på blocket så förhoppningsvis är det någon som hämtar den så snart som möjligt! Någon som är intresserad? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0