Wedding plans

Precis varit på en uppfriskande promenad med mamma och Rocky, gick i skogen och kastade pinnar till honom, måste spela in en film någongång när han springer efter dom, han hoppar som ett rådjur, så jäkla häftigt att se faktiskt. (Blev en väldigt lång mening märkte jag..)

Nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan och dricka te, måla tånaglarna på mamsen också, haha ;) Har kollat klart klädsel och skor till lördag, (bröllopet) blir nog bra till slut. Kanske tom lägger upp en bild här på lördag när jag ska iväg?

Hoppas ni får en skön torsdagskväll, imorgon blir det kanelbullebak och självklart får ni hänga med på det!

tummen upp och smaskens blir det imorgon, bullbak! (Bullrumpa?)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0