Hejdå 2011 - Hej 2012

God morgon mina fina läsare ♥

Sitter och lyssnar på Björn Skifs nya skiva, den är riktigt bra. E håller på och rensar avlopp och jag liksom helt frivilligt valde att vara inaktiv på hjälp-fronten om man säger så ;). Känner mig inte riktigt upplagd för sånt där, så jag lämnar det mycket glatt åt min andra halva.

Nåväl, idag är en mycket glad och positiv dag. Det är sista dagen på 2011 och det känns väldigt pirrigt och roligt, samtidigt som det känns läskigt. Vi pratade om det under frukosten och 2012 känns så himla... långt bort i framtiden. Så framtidsaktigt. Lite läskigt är det. Men jag frågade E vad som har varit bäst under 2011. Svaret:

- Att ha fått dela det med dig.

Det svaret var ju helt okej att få måste jag säga. Det må låta klyschigt för er men det gör det inte för mig. Han frågade mig samma sak och han sa att jag inte fick svara samma sak. Självklart.. Så mitt svar blev:

- Ja men om jag inte får svara samma så måste jag ändå säga allt stöd jag har fått från dig genom allting.

Det har varit ett omtumlande år, jag har blivit friskförklarad, jag har börjat skolan igen och allt går så otroligt bra! Men självklart, den bästa händelsen är självklart min födelsedagspresent som jag fick i förväg av E. Vår Salem-resa! Hela vistelsen var underbar.

Hmm, ja, summa sumarum, 2011 har varit ett bra år men det har också känts som en språngbräda mot det som komma skall. Jag har förberett mig mycket inför studenten, mentalt alltså. Mitt mål har varit att bli frisk och det är jag nu och mitt nya mål är ju studenten. Jag har stora framtidsvisioner och jag har en riktigt grym känsla i magen att 2012 kommer bli ett kick-ass år!

 

Vi tar varandra i handen och välkomnar ett nytt år med kärlek och värmre.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0