När vi flyttar..

Förra fredagen så fick jag med mig ett par nya favoritkoppar hem! Annes familj hade tröttnat på dessa så jag köpte 4 st för en bra peng. Jag har själv sådana koppar fast i ljusblått som jag fick när jag fyllde 18. Jag älskar Mateus keramik och nu i år så önskar jag och E oss assietter från detta märke. Tänk vad fint när vi har flyttat till större... ett stort vitt, gammaldags bord med silvriga ljusstakar, vita tallrikar och sedan dessa ljusgröna och mina blåa koppar till dessert-teet.. Fina accent-färger och jag tycker absolut att man kan blanda dessa färger!



älskar att kopparna är så oregelbundna upptill, då ser man verkligen att de är handgjorda och att färgen inte är så där perfekt påstruken.. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0