Tipsar er!

God morgon mina nissar! Hur står det till?
Julbordet var jätte trevligt och gott igår, alltså efterrätterna.........Huuur goda som helst? Nomnoom.. Vanilj och kanel pannacotta bl.a.. Jag brukar göra pannacotta när vi har middagar hemma eller om det är något speciellt tillfälle och det är ju frågan om jag ska försöka ge mig på en sådan.. Galet god. Vi var alltså på Bockholmen som ligger i Bergshamra så det var nära också, vilket kan vara skönt. Jag rekommenderar det verkligen. De har tydligen brunch också och på sommarhalvåret så kan man lägga till med båten där och stå i baren som ligger vid vattnet. Mysigt!
Efter skolan ska jag förbi Klostermans och lämna lite mer smycken. Ikväll blir det middag i Bällsta, bror kommer ner idag över helgen :D ♥
politisk idé historia atår på schemat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0