Före & efter

God kväller.

Brolle sjunger i bakgrunden från burken, så vajjert!


Dagen har gått i 180 kan man väl säga men vad duktiga vi har varit och vad nöjda vi är! Tog lite före och efterbilder på det vi fixade idag, kanske inte så välplanerat (mitt fotande alltså) men bilder vart det iallafall..

före & efter


Vi köpte vitakorgar till vår Expedit, riktigt bra blev det!

före & efter


Vi hade tonvis med papperskassar och annat skit som bara låg på hyllan, nu är det nerpackat i plastbox.

efter


Hann inte ta en före-bild, men det var kaos på denna hatthylla med våra (läs mina) sjalar som låg överrallt och hängde ner och hade sig. Nu är de i fina korgar!


Vi har också köpt hyllor och en spegel som ska upp i sovrummet (när vi får tag på en borrmaskin). Ska få en alldeles egen spegel och sminkhylla där inne så vi slipper fightas inne i det lilla badrummet på morgnarna när jag ska sminka mig och Erik ska hålla på med sina tandbyglar (läs detta inlägg så får ni en bild utav hur det kan se ut). Så nu ska vi bara ragga upp en borr sen är det klar't! Och självklart kommer ni få en bild på det också.

Har även gjort några smycken nu på kvälla'
. En present som ska ges bort imorgon, gjort ett armband lite längre som min kära vän Anne fick i (försenad)present och sedan gjort några till frisörsalongen 'Theo Klippet' där jag har ett ställ med smycken, jag ska dit i veckan för att fylla på stället. Theo Klippet hittar ni i Näsbypark centrum uppe vid parkeringen på baksidan av centrumet.



Detta armbandet har jag gjort snäppet längre till min vän Anne. Btw, denna bild är också den 100ade bilden som jag "watermarkar"!

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp te och njuta, för det förtjänar jag efter den här dagen :)


EMJL signar ut ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0