Kvitter

Har precis ätit en tidig middag, E ska iväg och träna senare så han ville äta i tid, inte mig emot. Ser det mer som att jag har en långkväll framför mig, vilket jag tycker är skönt. Har planerat att kolla igenom alla bloggar jag följer, ta en långdusch, göra mig en kanna te och sedan sitta och göra nått armband kanske med tvn i bakgrunden. Är obegripligt trött.. vet inte riktigt vad som händer, har iochförsig sovit dåligt förra veckan men sovit bättre de senaste 2 nätterna, skyller lite på vädret också, är rätt påtaglig när det gäller det. Önskar att det kunde komma värsta åskovädret så himlen får ladda ur lite.

Var ju som jag sa förut och bytte ut armbanden i Näsbypark, var lite småstressad inombords och som sagt, trött, så jag glömde att ta kort på stället, men jag ska dit nästa tisdag och fixa håret så då kan jag ta en bild. Det har börjat en jätteduktig tjej där, så det ska bli kul att gå dit igen. Gick till henne sist jag fixade och jag blev jätte nöjd :) Använder dock ett schampo och balsam från Davines, som jag köper av byCamilla, Camilla och produkterna är grymma! Mitt hår är lite utav ett skatbo när jag tvättat det så, speciellt balsamet, är grymt mot det!

Imorgon bär det av mot landet igen, ska bli både kul och skönt. Mamma och pappa ska också dit just imorgon för att umgås med Es föräldrar (och oss såklart) som är där ute. Jag ska bara iväg först för att fixa naglarna :D hos Sussie, så de åker i förväg så kommer vi senare. Jag och Erik stannar till fredag-dag. Hoppas jag kan låna trådlösa internetet av pappa så jag kan blogga lite därifrån, kommer nog bli ett inlägg om dagen då kan jag tippa. Igår när vi var där så hittade jag en spännande sak vid friggeboden, tog fram 'Ernst Kirschsteiger' inom mig och började spåna på vad jag kunde göra med denna, den har stor potential kan jag lova. Ser framför mig att den står med lite oljor och annat i, eller så blir det en servetthållare.. eller ha den på vardagsrumsbordet, som sagt, jag har inte bestämt mig än. Men den ska slipas och målas innan jag ens behöver bestämma mig.

Kan ni gissa vad den har varit förut? Jag kan ge er en ledtråd - kviitteerkvittkvitt

Får se om det ploppar upp ett till inlägg ikväll, nu ska jag iallafall packa lite inför morgondagen, det blir en tidig uppstigning då så vill ha allt så gott som klart :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0