Lördag

Tjolahopptjolaheej!

Nu är vi hemma från landet. Vi gick upp vid tio tiden och åt en god frukost, tyvärr så var det inte tillräckligt varmt ute för att sitta på verandan :( men det gick bra ändå! ;) Vi packade och gjorde iordning i vår takt så allt gick väldigt smidigt :). Vi var hemma redan vid halv ett. Mycket skönt, vi hade nämligen lite att fixa här hemma innan vi ska iväg ikväll :). Men nu är det mesta gjort. Egentligen är det jag som har saker att göra, (haha). Jag hade inte tvättat håret under tiden vi var på landet, använde grymmaste torrschampot istället så jag ville ta en långdusch och så. Packa upp och så gjorde vi direkt när vi kom hem, grymt skönt att ha det gjort. Vi har även hunnit baka ett till matbröd :) *duktiga oss*

En dagens kommer upp senare, jag och E ska iväg till pappas delägarrestaurang å "fira av" min bror och Moa (dem ska flytta snart upp till Umeå :() Så det blir middag där med dom allra bästa, kusinerna och min bästavän Anne å hennes bror. Kommer bli jätte kul :).

Snart kommer ett bildregn everyone, så se upp!

håret ser fräscht ut tack vare torrschampot, thank god! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0