Min kärlek till er alla

Hej bloggis!

Gud vilken härlig dag jag har haft! Och jises vilken färg jag fått :) Har varit i Tantolunden med  Es härliga syster (en av dom) och vi har legat och pratat, solat och ätit en liten lunch. Sådan himla skön "avslutning" på den här veckan, har varit igång hela veckan vilket jag inte riktigt är van vid, men det har bara på alla sätt och vis varit en positiv vecka, så positiv energi har spenderats ur denna kropp. Men shit vad gott jag sover om nätterna nu när jag är igång på ett positivt sätt!

Kom hem som 50% kropp och 50% vätska.. ja ni förstår nog vad jag menar.
Rätt varmt idag, men jag klagar verkligen inte, så jäklarns skönt :) Nu har jag duschat och ätit lite, laddat om krafterna och snart så ska jag och E iväg för att hämta upp lite mat och sedan ska vi träffa min bror och äta på deras balkong och sedan gå ut å fiska :) Ska bli jätte mysigt och härligt. Perfekt avslut på denna underbara dag!

Jag hoppas att ni inte misstycker att det blir lite mer privata inlägg nu under semestern (säger att jag också har semester då E har det, det blir ju inte så mycket smyckesgörande nu). Om ni inte gillar't så... ja.. får ni hålla ut tills semestern är slut ;) Haha, jag kan ju inte be er å dra.. mina små kära läsare ♥ :)

Hoppas ni alla har det lika skönt som jag har det i sommarvärmen! Ha en fortsatt underbar fredagskväll, sänder min kärlek till er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0