Dåligt väder

Hmm.. detta väder var ju inte direkt optimalt för mina planer idag. Tänkte ju stansa idag men det måste göras utomhus, det låter ju en del så att göra det inomhus är inte så spännande bland andra människor. Tyvärr.. Så nu ska jag, mamma och pappa snart iväg till Ikea för att köpa lite saker till deras kök och förvaringssaker till lägenheten. Men Ikea är också roligt tycker jag, dock lär vi ju inte vara ensamma ;)

Skriver mer senare idag när jag kommer hem, har en del spännande saker som händer i veckan, så har en del att göra idag och imorgon :D

Hörs senare vänner, tills vidare får ni ha en sån mysig dag inomhus i detta väder. (Om jag var ni skulle jag burra ner mig i soffan med en filt över benen och en bok eller en film, mys!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0