Guten morgen

God morgon allihopa!

Lovade ju er bättre bilder på pärlorna jag köpte häromdagen. Och jag håller ju vad jag lovar ;)
Att döpa alla pärlor är ju en klurig grej, men jag gör mitt bästa :)



Elephant & Snurran



Tropical



Stenen (Haha, fantasin flööödar)



Kristall



Frosty



Green frosty
Den här gör sig verkligen inte rätt på bilden, ni ser färgen bättre här!

Vill bara börja göra smycken med dessa underbara pärlor nu, meen.. först ska jag ha en "ledig" midsommarhelg utan smyckesgörande och mer fokus på bloggande och att ta det lugnt med mina nära och kära. :)

Vad ska ni göra på midsommar? Ut på landet? Träffa släkt och vänner? Dansa kring midsommarstången? Berätta för mig, jag är nyfiken i strut! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad fina pärlor! Varifrån beställer du dom? Jag gör oxå smycken ;)



Kolla in min blogg (+kommentera gärna :)

2011-06-23 @ 12:30:22
URL: http://juliaannaselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0