Tidsinställt

Denna dag är en bra dag :)

Har haft fullt upp hela dagen, är i t.centrum. Lunchat med kusin :) och jag och E myser omkring i centrum då han får semester idag :D Äntligen! Så vi ska kolla lite och sedan äta middag, kanske blir det bio också?

Gjorde detta armband till mig själv igår:

jag bara älskar Turqouise pärlorna, färgen är magisk!

 

Om ni är intresserade av just detta armband, som är perfekt nu till sommaren, så fyll i formuläret under "Kontakta mig här!" till vänster eller skicka ett vanligt mail till: [email protected]


Priset för dubbelarmband är 195 kr.

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Dom turkosa pärlorna var jättefina, vilka härliga skiftningar :)

2011-07-01 @ 17:52:15
Postat av: Emma

Åh tack så mycket :) Själv är jag helt såld på just dom pärlorna, de är så himla vackra :)

2011-07-01 @ 19:08:42
URL: http://emjlssmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0