No contact

Nämen, goddag!

Hade nästan glömt bort er.. eller?

Sitter i skolan och har filosofilektion, förbereder inför debattlektion/prov grej men min hjärna har bara stängt av typ. Men så kan det bli ibland. Efter skolan ska jag iallafall förbi biblioteket och lämna en bok och sedan gå hem och göra lite smycken om jag hinner för sedan ska jag och E in till stan för att äta middag och kolla bio, vi firar nämligen 1½ år idag ♥.

Så ser dagen ut i allafall, skulle mest bara vilja gå hem nu så man kan göra klart vissa grejer istället för att vara ofokuserad i skolan bland jobbig och högljud miljö. Tur att L sänkte ljudet på tvn i matsalen nyss iallafall, annars hade den nog fått ett sorgligt öde.

Ciao ♥

Åre 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0