Stackars morotsstump

Alright.

Har precis tryckt i mig keso, avocado och morot. Om någon nu där ute tänker: GÅR HON PÅ DIET ELLER?!

Ta gärna tillbaks dessa tankar.

Jag, Emma, går inte på diet, utan. DET ÄR KORTSLUTNING I HJÄRNAN, och ja. Helt enkelt lite tomt i matimprovisations hörnan i hjärnan min.

Har suttit och pluggat hela förmiddagen/dagen, och ja.. jag känner mig som en sås som skurit sig ungefär. (Ingen vacker syn vill jag meddela).

Så, nu ligger sista stumpen av moroten i ett skal som för en stund sedan innehöll avocado-cado-avo. Den tittar på mig med sin sorgsna orangea blick och undrar: Hvur komer thet sigh ath duv icke önskar att förtära migh?

Vad ska jag svara? Hur jag än säger det så kommer den att bli ledsen. Åh, detta svåra liv. Stackars lilla morotstump. Jag ska nog göra mödan kort och gå och slänga den i avfallshinken.

Wie haures sehnareh ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0