Utställt på Klostermans H.D.

Idag har jag ställt ut mina smycken på Klostermans Hårdesign som ligger i Täby intill Täby Centrum. Det blev jätte fint och jag är jätte nöjd och glad med hur det blev. Har gjort lite jularmband och även några orginella och höstiga, passar suveränt till julklapp! Ska göra lite fler smycken och gå förbi med så snart som möjligt. Så himla kul!

Fick även hem ett paket idag som innehöll otroligt mycket smått och gott, det får ni se senare.
Här kommer bilder från min utställning.

Själv så älskar jag alla färger! Hoppas ni också gör det.

 

Om ni gillar något utav armbanden och är intresserad av att köpa ett så maila mig på: [email protected] Tycker ni om något smycke men inte färgen på pärlorna i just den designen så maila mig för såklart så kan ni få den designen men med din favoritfärg kanske? Perfekta julklappen så passa på nu.

 

150 kr för ett enlängesarmband
195 kr för dubbelarmbanden (som de guldiga på dessa bilder)

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh så roligt! :D Superfint är det också, som vanligt! <3<3

2011-11-16 @ 22:05:35
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0