Birthday plans..

Imorgon fyller E år så då är det familjefika på kvällen som gäller. Jag som älskar att fixa och dona har ju självklart en massa tankar när det kommer till tårt"design" och hur jag vill att allt ska se ut. Nu är det tyvärr så att assietterna som E har inte passar in i mina tankar, men jag menar, allt kan ju inte vara perfekt? Sen kan det faktiskt bli lite charmigare om man blandar färger som man egentligen inte "ska" blanda. Visst? Tror det blir grymt i varje fall! Självklart kommer ni få bilder. Iallafall, E och jag har gjort en Tysk citronkaka ikväll och jag har precis gjort det sista piffet på den och så tänkte jag att jag kunde dela med mig av receptet. Jag har aldrig gjort en sån här och därav har jag aldrig ätit någon, men jag har en känsla av att det kommer smaka smaskens.

Så, förra året så var jag inte hemma på Es födelsedag.
Så imorgon vill jag göra det extra fint och bra för honom. Detta betyder att det blir uppstigning någongång runt 05:45 för att hinna med att duscha, göra iordning fin frukost och sen vill han ju ha någon frukost på sängen men det har vi aldrig gjort hemma så jag ska göra min lilla variant på det ;). Blir nog bra det. Får se om det blir någon skönsång också, haha. Här kommer iallafall receptet: Njut mina vänner!

såg nu att texten kanske inte syns jätte bra på sista bilden men jag tror ni kan se ändå. Use your imagination :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0