Mörk vs Ljus

Hej vänner!

Hur står det till en lördag som denna? Själv vaknade jag 08.15 med hjärtat i halsgropen och trodde jag hade försovit mig från skolan. Gah.. tröttsamt när man får sova. Dock gick vi upp 09.00 för Erik har match idag (sista för säsongen) och han ville upp i tid så han kan äta lunch i tid innan han ska åka. Jaja, så nu vet ni det också.

Dagen som följer.. Ska kolla på Es match och ikväll ska jag vara med mina favorittjejer. Funderar på att våga håret nu, känner för en förändring och igår fick jag infallet att färga håret mörkrött, tur att jag inte hade färg hemma ;) haha. Så jag tänkte att förändringen jag kan göra nu är att våga det.. Iochförsig så har jag alltid varit mörkhårig när jag var yngre, det är nu det senaste året som jag gått över till ljusare. Jag kan tycka att mörkt hår är så galet snyggt på vissa, men själv så känner jag mig bara dassig och tråkig typ. Menmen, någongång i framtiden blir jag nog mörk igen..



Rätt stor kontrast om jag får säga det själv.. Den tjejen till vänster finns inte inom mig längre, men utseendet kommer jag ju alltid å ha. Det mörka håret älskar jag dock där kan jag säga.. Åh nu blir jag sugen igen.. Suck.
Tror att det mörka håret visade hur jag mådde inombords just där och då och att jag är ljus nu är nog för att jag gått mot ljusare tider inom mig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0