Äntligen..

Kan säga att jag har varit måttligt glad idag, och då undrar ni: Varför då?  Jo det ska jag säga er. I skolan så har vi ett trådlöst nätvärk och det finns flera lappar runtomkring i skolan där lösenord osv står. Jag fyllde gladeligen i det på min enhet och fick kontakt, dock med låg signalstyrka. 'Okej' tänkte jag då jag satt i en ny del av skolan där det finns ett särskilt nätvärk som jag inte kan lösenordet till. Så jag gick därifrån till en annan del av skolan men där funkade det inte heller. (Jag kanske måste nämna att alla ettor i vår skola har fått sin egen Mac Book Pro och sitter med dessa väldigt lyckliga i varenda soffa i skolan på morgonen och på rasterna). Jag satt i närheten utav dessa och ändå så hade jag ingen connection. Självklart så fick jag lite mottagning och började blogga, meen när jag hade skrivit ett långt inlägg och skulle publicera, vad tror ni händer då om att inte mottagningen slår ifrån? Åh vad lycklig jag blev. Därav min stora frånvaro idag. Jag fick ingen bra connection någonstans i skolan och jag hade ingen tid att försöka fixa det. Jag får forska i det nästa vecka.. Nu funkar det i varje fall nu när jag är hemma.
Ska fixa iordning lite här för om en halvtimme ungefär så kommer lilla Akilles hit, självklart i sällskap av husse och matte :). Ikväll blir det fredagsmys i dess fulla bemärkelse. Tacos, massa gott till tvn där fotbollen står på schemat. Har en känsla av att det kommer bli en mysig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0