Dit fötterna bär oss

 
Snart ska vi ta våra fötter och gå mot tåget, traska dit och på tåget så kommer David och Sofia sitta väntades, tåget kommer ta oss in mot den stora staden och när vi väl kommer dit så får vi se vad vi hittar på. Vi har lite olika förslag så vi får se vilket av dem som vinner. Jag är lite sugen på Fotografiska faktiskt (det var dock inte ett utav förslagen....än..) och har suktat efter att åka dit hela sommaren. Vi får se vart fötterna bär oss, sånt här tycker jag är så roligt och spännande. Man vet liksom inte vart man hamnar! Har tidsinställt lite musiktips och vad jag alltid har med mig i min väska under dagen, så kika in snart igen ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

åh jag vill också gå på fotografiska!! kan vi inte gå tillsammans? :DD

Svar: Ååh :D Jo det gör vi!! :D:D
EMJL

2012-08-07 @ 19:16:33
URL: http://asnajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0