Det fina, doftande paketet




I onsdags fick jag detta fina paket av E.
Ville nästan inte öppna det för alla fina färger :). Men till slut så fick jag upp det och titta vad som gömde sig där! 3 mycket mysiga produkter. Shea Lotion som jag använt i nästan 1 år nu, älskar den. Den har en diskret och härlig doft som inte känns så där plastig som vissa av de andra kan göra. Olive peelingen, har inte provat just den doften men jag tyckte mest om den. Sedan så fick jag även deras nya lipbalm - Chocomania! Mer om de produkterna HÄR. Den ger ett jätte fint skimmer på läpparna och man dämpar godissuget med den lite faktiskt ;). Själv gav jag E ett nytt wax från Schwarzkopf som doftar något gudomligt! Visar det senare.





Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vilken bra allahjärtansdag-present :D <3

2012-02-17 @ 11:59:46
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0