En snabbis om snabbvisiten


Hej på er mina fina!


Nu är vi hemma igen. Har inte blivit mycket till bloggning under dessa dagar men jag hoppas att ni haft överseende, har bara njutit av varenda sekund där uppe med mina sötnosar (Moa, Johan och E) ♥. Vi har bowlat, ätit god mat, spelat massa kort, skrattat så vi kiknat och ätit godis. Jag fick även Moas legendariska morotskaka som Grattis för boken! Blev så glad! Den är så gudomligt god, så saftig och.. mums, svårt att beskriva i ord, den måste upplevas om man säger så. Vi har shoppat, stått i bokhandeln och bara dreglat, hetsat varandra med bokköp, slängt olika klassiker på varandra, druckit latte, åkt buss för 18 kr (galet billigt, plus att man kan betala med kort. SL släng dig i väggen).. Ja vi har gjort en massa, massa mysigt och bara haft det otroligt bra! Idag har jag och Moa suttit med boken in i det sista (bokstavligt talat) och rättat, designat, ändrat och haft oss. Tror vi satt från 11 till kvart i 6 med det. Jag sträckläste 130 sidor från 3 till kvart i 6.. Hann med lite middag och kaffe där emellan ;). Som ni säkert förstår så har vi haft det otroligt bra och bilder kommer sen. Nu har jag skickat de sista ändringarna till Moa, som nu sitter och fixar det, sen ska jag maila över vår bebis till tryckeriet. Ska dit på möte imorgonbitti och gå igenom det sista. Hjälp... Sa till E och Moa i bilen att jag började bli nervös inför överlämnandet, har ju hållt på med boken sen i somras och nu ska jag "helt plötsligt" lämna över den på tryck...

Är ni spända på att få se hur den ser ut?
Jag kommer nog behöva sitta ner när jag ska hämta/ta emot dem (beställer 10 st) om en och en halv vecka..


Stor kram på er, vi hörs imorgon :) ♥



Kommentarer
Postat av: Moa

Åh. Nervöst värre....!

Hoppas att allting gick bra idag :)

Och tack igen för de här tre dagarna, de var underbara! <3<3<3

2012-03-01 @ 11:19:59
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0