Mår så himla bra utav det.




Det blidde samma konstellation som igår på smyckesfronten

Good morning fellas'. Hur mår ni en onsdag som denna? Själv är det bara bra, sov som en gris i natt, dock drömde jag en ytterst konstig dröm.. Men det verkar inte ha rubbat allt för mycket i utvilandet. Ska iväg till skolan snart, jag och min lilla träningsvärk. Den är iochförsig inte helt åt fanders men känner lite i ryggen, är dock rätt slut i hela kroppen annars. Har ju tränat 3 dagar i rad nu.. Men jag mår så jäklarns bra utav det (träningen alltså)

Som jag sa förut så kommer det hända lite grejer här i bloggen snart och jag är jätte spänd på det, det kommer bli jätte fint :). Det är bara lite fix som ska ordnas och sedan bär det av. Ska bli spännande och se vad ni tycker om det :) ♥




Kommentarer
Postat av: SOCKERLOLLO

Vad/vem är en vardagshjälte för dig?

2012-01-18 @ 11:42:55
URL: http://sockerlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0