Print eller inte?!




Jag är så förvirrad!
Boken/Pa:t bara snurrar runt i huvudet. Har hittat ett on demand printing företag i Visby, de verkar väldigt seriösa och allt sånt. Saken är bara den att jag måste skriva klart boken typ NU då för att hinna få boken till mig till Projektarbetsdagen. Det skulle vara helt magiskt att få hålla i boken då, framförallt om jag ska hålla en föreläsning då. Saken är bara den då att jag måste hitta någon som kan hjälpa mig med en framsida, en baksida och ryggen på boken, samt att jag måste skriva klart boken och sedan skicka i väg den för att sedan få en offert på hur mycket det skulle kosta. GAH! Jag vet inte hur jag ska göra. Jag blir så snurrig av allt, och jag avskyr att inte veta hur jag ska göra.

Funderar även på om jag ska göra mig i ordning nu och åka till skolan så jag kan börja scanna in dagboksanteckningar till boken och sedan sitta och skriva där. Känns som att mitt fokus här hemma är bortblåst och bara allmänt förvirrat!




Kommentarer
Postat av: mams

Sååå fint det blev med nya headern!! Grattis!

<3 pyss

2012-01-19 @ 08:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0