Turnering och surprise

Detta har jag på mig idag.

 

Nu, snart, blir jag och E hämtade av hans pappa. E har fotbollsturnering och de gick vidare igår så idag är det kvartsfinal, då måste man ju hejja :) Jag brukar vara med på hans matcher, jag och hans pappa brukar stå och heja tillsammans.

 

Hade en jätte fin och bra bild utav vad jag skulle ha på mig idag, men ja.. Det gick lite i kras när jag insåg att två utav plaggen låg i tvätten, vilket gjorde att jag kom å tänka mig min avbokade tvättid idag som flyttades till imorgon. Så jag fick ta på mig nått annat.. Men det blev nog bra ändå. Kanske tar på mig hatten också. Men vi hörs lite senare mina vänner. Då blir det lite "recension" av filmerna igår. Det var mig en väldigt intressant grej alltså, man kan säga att en utav filmer inte riktigt var som vi trodde ;).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0