Latest pics

 
Den senaste tiden på min instagram. Bilder från vistelsen i underbara Umeå (som jag bara längtar tillbaka till, mådde så otroligt bra där uppe) - Erik hade en väldigt bra taktik när det kom till att få ut luften ur luftmadrassen på morgonkvisten när vi skulle åka från Umeå - Vi stannade på vägen hem på Höga kustenbron och fyllde på sockerdepåerna - Jag har använt Kan Dee - Jag har matchat läppar med naglar och jag har blivit väldigt fin i håret av bästa Mia på Theo Klippet i Näsbypark.
 
Ni har väl inte missat att ni på högersida här på bloggen kan se vad jag heter på olika socialamedier samt min mailadress?

Kommentarer
Postat av: Ellie

Nice bilder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0