New in and some thoughts

 
Efter gårdagens inlägg så känner jag hur skrivarfingrarna vill sätta igång igen. Men det får vänta. Idag är det sista jobbdagen för Erik och idag går han på semester, så himla skönt. Nu kommer äntligen veckorna jag längtat efter så länge, 4 veckor tillsammans med min prins. Ska bli så härlig. Själv har jag sista dagen också, men jag har ju bara jobbat en vecka den här sommaren, men om 4 veckor så börjar även mitt jobb, så skojs!
 
Vi jobbar halvdag idag då vi ska iväg på massage sen, mitt lår vägrar ge med sig och det värker som fasen, så får se vad han säger om det, om det är en grov överbelastning eller vad det nu är. Ska bli så skönt med en helkroppsmassage, bara längtar. Efter det så hämtar Erik upp mig och då far vi till centrum för lite inhandling till kvällen, ikväll blir det verkligen till att fira semestern!
 
Från det ena till det tredje. Jag inhandlade lite nya armband häromdagen och är riktigt nöjd med dem, dem kommer från Glitter för er som är intresserade. Har burit dem varje dag och dem är verkligen sommaraktiga, nu ska jag bara ut i solen och få en snygg armbandsbränna också ;) Som min klockbränna, den ni, den är riktigt smaskig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0