Ny bikini!

 
Hittade en bikini i fredags. Jag gick in på H&M och plockade på mig några stycken och föll för den här, toppen satt som en smäck och så även underdelen. Jag hade även lite mer tur (förutom att äntligen hitta en bra bikini) då den var på rea! Hur glad blev jag inte då? 75 kr för överdelen och 50 kr för underdelen, helt ok.
 
Ska snart iväg och möta upp mina tjejer för frukost i centrum, ska bli jättemysigt! Jag och Erik är även Rockyvakter idag så efter det blir det en promenix med honom för att sedan styra kosan mot Åkersberga där vi ska äta middag med Eriks syster Anna och hennes Markus, Rocky får självklart följa med så han och Akilles kan leka ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0