Gårdagens mys

 

Eftersom det var kvällen innan röddag så myste vi till det lite. Men dels också för att båda för så otroligt trötta och ville bara gosa. Vi åkte till Ica Stop och köpte middag, jag köpte sushi och Erik wok, vi köpte även med oss ost och kex som "efterrätt". Det var riktigt gott allting och vi hade en mysig kväll framför tvn, först fotbollen (självklart) och sen satte vi på The Big Bang Theory som vi inte sett på länge, så kvällen avslutades med många skratt, helt underbart. Sov som en gris i natt men när vi vaknar så ser vi att mina ögon är helt uppsvullna, dock framförallt det högra, mucho sexy sa vi och sket sedan i det hela. Vad göra liksom? Lite smink på och vips, borta!


Nu är vi hemma från stora staden där vi förlustat oss. Jag handlade upp Monki och är en väldigt glad tjej nu, det var galet med folk, dock tycker jag bara att det är roligt, man känner nästan som en puls i hela staden. Cool känsla. Skriver mer om dagen snart ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0