Mys i stan


Ska in till stan, i regnet, med mina fina vänner Frida och Ivar.
Vi ska kolla in en bokhandel som Moa rekommenderat, lär komma därifrån några böcker rikare och några öre fattigare, men vad gör man inte för vackra böcker? Paraplyt är nerpackat och mysfaktorn är på, vi har sagt att vi ska försöka hitta något mysigt fik att sätta oss på och bara ha det bra efter lunch och boklusta. Hörs när jag kommer hem igen, och om jag får tipsa om någonting så sätt er i soffan med en kopp te och filt över benen och njut av en serie på tv eller en härlig bok, det är det man ska göra i det här vädret tycker jag. Nej, nu ska jag fixa det sista och sen gå till tåget, är så taggad på den här dagen :) ♥

Kommentarer
Postat av: Fridis

Ååh det var en sån himla mysig dag! :):) TACK! <3

2012-06-02 @ 18:54:33
URL: http://asnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0