Mysig gårdagskväll och dagen





Gårdagskvällen spenderade jag med min Anne på hennes balkong. Hon hade köpt lite bullar och kakor till vår dejt och till det så gjorde vi lite te och så satte vi oss där på balkongen med våra koppar och filtar och bara snackade om livet. Det var verkligen urmysigt och härligt, det var en fin kväll och med en filt omkring sig så var det verkligen perfekt. När vi suttit där ett tag så kom Anne på att vi kunde poppa popcorn, så galet gott det var och väldigt längesedan jag åt det. Det var en härlig och fin kväll helt enkelt.

Idag så ska jag först till Lugnett
för att färga ögonfransar och brynen, tänkte passa på nu innan Ulrika går på semester och så är det ju alltid skönt att ha lite färg på dem så slipper man fixa sig på morgonen. Det ska verkligen bli hur skönt som helst. Efter det så åker jag till centrum och fixar lite, ska dels kolla om Stjärnurmakarna kan förkorta armbandet på den klocka jag fick av mamma och pappa i studentpresent, sen tänkte jag bara sätta mig på ett fik och läsa tills mamma kommer ner, då ska vi kolla runt lite och bara mysa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0