Klänning... eller jacka?



Godmorgon på er!
Resten utav gårdagen spenderades hemma hos mamma och pappa. De flyttade ju i fredags så jag hjälpte dem packa upp lite och så. Hade ingen hejjadag igår i kroppen om man säger så, så det var skönt att bara ta det lugnt. Nu ska jag snart gå till Roslagsbanan som kommer att ta mig till Stockholms östra där jag och Leila ska till Sussie, Leila ska fixa sina naglar! Efteråt ska vi bara ara, det var så längesedan vi träffades så det kommer bli jättemysigt. Igår när vi var och handlade så köpte jag med mig en Chic, den såg väldigt inspirerande ut så den fick åka med. Det som var roligt var att jag fick se min klänning från Monki, fast i jack-form, det var väldigt skoj och den var rätt snygg faktiskt. Får se om det kanske blir ett inköp på den senare. Om ni vill se klänningen så har Moa (themoie.blogg.se) lagt upp en bild där jag har den på mig, så kika där! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0