Det som sker

En massa tankar flyger omkring i mitt huvud, jag har en förklaring. Jag kom på den idag. Den handlar om morgondagen, det som hände för 2 år sedan. Det som jag inte vill, det som är vackert men river upp bröstet än. Det som ligger och skaver, det som inte försvinner. Det som alltid kommer vara så, oavsett. Jag kan fråga varför men till vilken nytta? Jag vet varför och det är det jag inte accepterar- Det som en gång var kommer aldrig tillbaks igen. Det som jag saknar så oförståeligt mycket. Det som jag aldrig kommer sluta gråta över. Det som hände imorgon för 2 år sedan, det som hände den 31 augusti för 5 år sedan. Det må vara datum för er, för mig är det dagar som förändrade mitt liv, för alltid.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0