Emma berättar

2011-08-16

Att jag gick in i väggen är för många långt bort. Vissa vet inte innebörden, vissa vill inte veta. Vissa vet hur det är och det är dem som också mött den. På ett sätt så är jag glad att jag gjorde det, nu när jag ser på det med distans, nu när jag inte mår så längre. Det har gjort mig till en annan människa, någon som jag är så fruktansvärt stolt över att jag är. Jag älskar mig själv och jag älskar mitt sätt att tänka. Hur jag värderar saker och hur jag väljer att tänka på saker. Jag är stolt över mig själv för att jag kan säga att jag är stolt över mig själv. Det är inte många som kan, och det är det jag vill att alla ska kunna säga, och mena det. Timmar i terapi och ett eget slit har skapat den jag är idag. Det var inte lätt, det var inte svårt, alltid. Jag stötte på de gånger då jag inte orkade omvandla mina negativa tankar till något positivt. Det var gånger jag inte orkade säga till mig själv: "Nej Emma, du är inte dum i huvudet", men de gånger jag har orkat, de gångerna har gjort ett underverk för mig.





Kommentarer
Postat av: mams

JAG ÄR STOLT ÖVER DIG!! JAG HAR SETT DIN RESA, FÖRSÖKT ATT FÖRSTÅ.. MEN JAG VET,DET GÅR INTE!!

PYSS MIN SNORPA!! <3

2011-08-16 @ 14:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0